Translate

Wednesday, July 30, 2014

ULLARED OG WIGGERSVIK! 2/7



Da tok vi veien hjemover etter 2 deilige dager i Falkenberg!
Mannen sa at jeg kunne få velge hvor vi skulle dra, og det aner meg at han
 kan ha angret på den uttalelsen. For GPSèn ble innstilt på Ullared, et sted jeg hadde lovet
 meg selv at jeg aldri skulle dra til! Men nøden kjenner sin kvinne, etter å ha vært innom utallige klesbutikker for å finne capribukser uten hell tenkte jeg at kanskje Ullared var løsningen! Og ja, jeg fant faktisk 3 par flotte bukser og diverse annet. Prislappen endte vel på ca kr. 3500,-.Men besøket ble overraskende positivt (ihvertfall for meg),
 så ikke antydning til kø! Plasserte mannen med handlevogna i midtgangen og gikk systematisk til verks. Trålet rad etter rad og plukket med det som så fristende ut 
og tok turen til handlevogna for drop-off. 
2 timer senere var vi på veien igjen og en av oss var i hvertfall fornøyd! :-)



Fra parkeringen på Ullared! 

Da fortsatte vi hjemover og tok siste stopp på Wiggersvik camping
 i Smøgen. Her har de en  flott bobilparkering helt ved vannkanten og
vi fikk en fin overnatting før vi kjørte hjem igjen!





No comments: